25 jaar

PaHo App

oranjelijn

Hij is er ! De PaHo App.

Als eerste nederlandse paragliding school lanceert PaHo (Paragliding Holland) zijn eigen app. Zonder deze app ben je als PaHo fan eigenlijk incompleet: je krijgt via notificaties door wanneer je kunt komen vliegen en kunt dan gelijk een reservering maken en natuurlijk houden we je op de hoogte van relevante nieuwtjes. Deze app is continu in ontwikkeling dus wie weet wat de toekomst nog meer gaat brengen... Download hem meteen !

Je kunt hem gebruiken om:

• de vliegverwachtingen te bekijken,
  • meteen en makkelijk je plek om te lieren te reserveren,
  • af en toe PaHo nieuws zoals b.v. speciale aanbiedingen in de shop te ontvangen,
  • de weg naar onze liervelden te vinden incl. extra info.
  • Als je op de reservelijst staat om te komen lieren wordt je als eerste met een pushbericht gewaarschuwd dat er weer een plek is als een ander piloot annulleert

Kleine tip: als je tijdens je eerste "lier-reservering" inlogt met je PilotZone account hoef je de volgende keren niks meer in te vullen en kun je met 1 klik komen lieren :)

Taal: De taal van de app past zich automatisch aan jouw voorkeur van je smart device aan. In een binnenkort verschijnende update kun je de taal handmatig instellen.

Ontdek het op Google Play

App